Menu
Úvod  › 

Nejúspěšnější módní blogy světa: Napodobte je!

Zdaleka ne všechny jsou krásné a mají míry modelek, ale všechny mají společnou vášeň pro módu a schopnost zaujmout. Představujeme vám nejúspěšnější módní blogy, které letí!

The Spicy Stiletto: Žádné podpatky nejsou dost vysoké

Newyorská bloggerka Serena Goh vsadila na spojení svých dvou vášní: módy a jídla - a vyšlo jí to. Tato propagátorka vysokých podpatků a ženskosti představuje na svých stránkách nejnovější módní trendy v oblékání i takzvané stylové stravování. Zakládá si na kvalitních módních fotkách a tvrdí, že v jejích outfitech se snoubí západní styly s východem. Těžko říct, nicméně módní znalci její smysl pro kombinování velmi oceňují.

Honestly WTF: Instantní styl

I přes, pro anglofonní země, poněkud kontroverzní název vytvořily bloggerky Erica Chan Coffman a Lauren Kolodny jednoduchý a stylově čistý blog, který sbírá jedno uznání za druhým. Věnují se jednoduše stylu, takže tu najdete nejen módní inspiraci, ale například i články o obchodech a kavárnách, které jsou právě v kurzu, ale i o umění.

Atlantic-Pacific: Fotozážitek

Bloggerka Blair Eadie se rozhodla, že si nebude hrát na intelektuálku a zatěžovat se vytvářením textů. Proto na jejím blogu najdete pouze fotografie. Nicméně vzhledem k tomu, že se jedná o velmi pohlednou blondýnku s nesporným citem pro módní trendy, která mi k dispozici schopného fotografa, návšteva blogu je skutečný zážitek. Když si nejste jisti, jak nosit a s čím zkombinovat například trenčkot, pršiplášť, nebo třeba oblečení s leopardím potiskem, stačí si zvolit patřičnou kategorii a okamžitě máte k dispozici fotografie s outfity, o kterých si můžete být jisti, že budete víc než trendy.

Manrepeller: Svěží a stylový

Je jí teprve čtyřiadvacet, ale už dokázala vybudovat módní blog, který měsíčně navštíví víc než dva miliony lidí. Je sice pravda, že bloggerku Leandru Medine vydatně podporují různé módní značky, které jí pomáhají s marketingem, ale to nic nemění na faktu, že na svých stránkách představuje módní trendy, které jsou mladistvé, svěží a hlavně nositelné v běžném životě.

Sea of Shoes: Geniální koláže

Autorka tohoto blogu si své stránky založila, když jí bylo patnáct, teď je jí jednadvacet a patří mezi nejvlivnější módní bloggerky světa. I přes svůj nízký věk má obrovský cit pro módu a návštěvníci jejích stránek navíc mimořádně oceňují koláže, které na svých stránkách zveřejňuje a podle kterých si můžete sestavit outfit z vlastní skříně.

Založte si vlastní módní blog

Sestavování outfitů, kombinování, nákupy, vymýšlení nejlepších a nejoriginálnějších variací. Patříte mezi módní maniaky? Využijte své vášně a založte si módní blog. Když získáte dostatek čtenářů, může se z něj stát i zajímavý přivýdělek. Následující tipy vám k vytvoření úspěšného módního blogu pomohou:

1. Vyberte název

Uvědomte si, že název blogu bude vaší obchodní a výstavní značkou. Měl by být snadno zapamatovatelný a zároveň nezaměnitelný s ostatními stránkami podobného zaměření. Jeho název by se měl vztahovat k módě a vzbuzovat u potenciálních čtenářů zájem. Zmapujte konkurenci a zjistěte, jaké názvy módních blogů už existují.

2. Zvolte si zaměření

Vzhledem k tomu, jak je móda široký pojem, zamyslete se nad tím, kterým směrem by se vaše bloggerská aktivita měla ubírat. Chcete představovat nejnovější módní trendy, nebo je vám spíše bližší vintage? Věnovala byste se raději outfitům na běžné denní nošení, nebo hodláte přiblížit čtenářům dění na přehlídkových molech, či se chcete spíše zaměřit na styl celebrit? Přemýšlejte o tom, které módní téma a zaměření čtenáře nejvíc zaujme.

3. Vytvořte ho

Promyslete si strukturu, kterou vaše módní stránky budou mít (například jaké tu budou rubriky, jestli budete pracovat s fotogaleriemie, anketami atd.) a to, jestli si na jejich tvorbu troufnete sami, nebo ji spíše zadáte profesionálům. Vytvoření kvalitních webových stránek vás přitom nemusí stát ani korunu. Například webhostingová společnost Banan.cz nabízí profesionální webhosting, k tomu tvorbu webových stránek šitých na míru zákazníkovi a kompletní administrování obsahové části webu zcela zdarma.

4. Přispívejte pravidelně

Nic neodradí vaše čtenáře víc než poloprázdné stránky, u nichž marně čekají na nový příspěvek. Pokud si chcete vybudovat stabilní čtenářskou základnu, dejte si předsevzetí, že například budete přispívat dvakrát týdně, aby vaši čtenáři věděli, kdy mohou očekávat další příspěvek.


Oblíbená témata