Menu
Úvod  › 

Znáte hlavní výhody telemarketingu?

Když se hledají možné ideální cesty propagace, je nutné říci, že v úvahu nemusí přicházet jenom klasický online nebo offline marketing. Stále jsou populární i formy přímého prodeje. Do tohoto segmentu patří i telemarketing. Jaké jsou jeho výhody? Podívejte se s námi.

Call center je celá řada

Pokud se rozhodnete daných služeb využít, určitě není nutné nikomu volat sami. Je možné využít nabízených služeb firem, které jsou rozesety po celém území naší země. Využijte služby callcentra a přesvědčte se o tom, že řada z nich je opravdu na velmi vysoké úrovni. A to nejenom s ohledem na jejich úspěšnost, ale i s ohledem na přístup, který zahrnuje:

Zdroj: Telemarketing (Zdroj: http://www.crystalcall.eu)

  • Sestavení volacího skriptu
  • Důkladné vyhodnocování
  • Podpory koučů

Jistota dobrých výsledků

I když se to na první pohled nemusí zdát, tak call centra mají skutečně dobré výsledky. Ty jdou samozřejmě ruku v ruce s produktem nebo služnou. Pokud jde o něco zajímavého, můžeme říci, že efektní telemarketing přinese výrazné zvýšení prodeje. I proto, že nejde o jednu z obvyklých cest, a tak lze oslovit i ty zájemce, na které konkurence zapomíná.

Není to drahé

I toto je plus. Pokud je dosahováno pravidelně dobrých výsledků, tak se dá mluvit mi o tom, že náklady nemusí být nijak drahé. Mnohdy je dokonce možné využívat služeb za provizi z každého prodeje. Pokud je nastavena rozumně, je to výhodné pro obě strany. Vy máte jistotu, že neproděláte, a úspěšné call centrum bude mít zase jistoty spojené s tím, že bude moci poměrně zajímavě vydělat.

Možnost dobrého cílení

Řada call center má i své databáze, v rámci kterých volá. A to umožní celkem dobré cílení, které j založeno třeba na možnosti volat mužům nebo ženám, volat různým věkovým kategoriím, stejně jako nelze zapomínat ani na možnost spojenou třeba s voláním do konkrétního města, nebo jeho části. To se hodí u těch produktů nebo služeb, u kterých je třeba konkrétně cílit zákazníka.


Oblíbená témata