Menu
Úvod  › 

Získejte vysněnou postavu: Zadarmo!

Nemáte peníze na to, abyste si platili trenéra nebo členství v posilovně? Nechce se vám utrácet za vedené fitness lekce? Následující tipy nestojí ani korunu a přitom vám přihrají postavu, po které toužíte.

Vymlouváte se, že vlastně nemůžete pořádně cvičit a sportovat, protože členství v posilovně, nebo profesionálně vedené lekce stojí spoustu peněz, které nemáte? Na trenéra už byste finančně vůbec nedosáhli a vlastně nemáte ani dost peněz na to pořídit si slušné sportovní vybavení? Místo výmluv si přečtěte následující tipy. Nebudou vás stát ani korunu a přitom si s nimi "vysoustružíte" postavu, po jaké jste vždy toužili:

1. Využijte internet.

Na internetu existuje nepřeberné množství videí a návodů na cvičení, které jsou k dispozici zdarma a i kdybyste měli každé z nich cvičit jen jedinkrát, budete mít po zbytek života co dělat. Stačí si zadat patřičné heslo na Youtube a můžete si vybírat, jakému cvičení se budete věnovat právě dnes. Jedinou nevýhodou internetových videí je jejich rozdílná kvalita, proto se vyplatí teoreticky nastudovat způsob provádění základních cviků a dýchání, abyste si domácím cvičením spíše neublížili.

2. Domácí vybavení

Vymlouváte se, že nemáte peníze ani na základní sportovní vybavení a proto nemůžete cvičit v domácích podmínkách? Nesmysl. Místo činek vám stejně dobře poslouží pet lahve naplněné vodou nebo pískem. Pokud nemáte peníze na expander, v řadě sestav lze místo něj použít srolovaný ručník. Nemůžete cvičit bez kettlebellu? Vezměte si do ruky velké balení pracího prášku. Základní vybavení domácí posilovny si tak můžete pořídit bez nutnosti investic.

3. Chytré aplikace

Stáhněte si do mobilu aplikace, které budou sledovat počet kroků, které uděláte, nebo kilometry, které uběhnete či ujedete na kole. Získáte tak přehled o svém kalorickém výdeji a zároveň budete motivovaní k většímu pohybu i zvyšování výkonnosti.

4. Jděte ven.

Běhání či rychlá chůze vás nestojí vůbec nic a mají vynikající výsledky. Jestliže máte děti, vyrážejte s nimi ven co nejčastěji a zapojujte se do jejich her. Jen obyčejná hra na honěnou například zvýší vaší výbušnou energii i rychlost. Při fotbalovém zápasu zase potrénujete koordinaci i vytrvalost. Vaši potomci budou nadšeni a vy zadarmo spálíte spoustu kalorií.

5. Organizujte.

Zorganizujte pro své přátele volejbalové zápasy, vyrazte kolektivně na túru, nebo si dojděte zaplavat do místního rybníka. Pokud se vám podaří dát dohromady partu sportovních nadšenců, budete mít i sami pro sebe větší motivaci a když k tomu ještě zapojíte kreativitu a fantazii, nebudete muset utratit za své sportovní aktivity ani korunu.