Menu
Úvod  › 

Jak si vybudovat svaly u počítače?

Využijte hodiny strávené povinně u počítače ve svůj prospěch. Zatímco zíráte do monitoru, můžete si vybudovat svaly i protáhnout tělo. Zjistěte, jak na to.

Každý den strávíte spoustu hodin u počítače. Nebylo by hezké, kdybyste tento čas mohli využít ke cvičení a zlepšení své tělesné kondice? Přesně to můžete udělat. Zkuste dvakrát denně provést následující cvičení a vsaďte se, že to na vaší postavě bude brzo vidět.

Začněte posezem

Každodenní hrbení je špatné pro vaše ramena, záda i trénink. Hlídejte si, abyste se nehrbili a snažte se co nejvíc rovnat. Při dobrém postoji těla (respektive při posezu) se zapojují například svaly podbřišku, ramen i mezilopatkové svaly. Jen pouhým hlídáním narovnaných zad cvičíte své svaly.

Zatněte a povolte

Tato aktivita vám pomůže udržet vaše svaly v chodu. Začněte u svých nohou, zatněte prsty a zároveň se snažte zapojit i ostatní svaly na nohou. Vydržte pět sekund a potom povolte. To samé opakujte s lýtky, stehny, břichem, hýžďovými svaly a pokračujte nahoru k pažím i krčním svalům. Celou sérii opakujte dvakrát. Budete překvapeni, jak skvěle se budete cítit.

Vstaňte a dřepněte si

Čas od času potřebujete rozproudit krev. Odsuňte židli od stolu. Vstaňte a trochu si proklepte nohy, aby se vám do nich vrátila krev. Pokud nemáte v kanceláři zrovna kolegy, udělejte několik dřepů, vaše nohy vám budou velmi vděčné.

Protáhněte si lýtka

Zujte si boty. Propněte nohu do špičky a poté flexujte (udělejte "fajfku") chodidlo. Zatněte lýtko na deset vteřin, na stejnou dobu povolte a potom opět zatněte ve druhé poloze.

Zvedněte paže

U tohohle cviku můžete sedět i stát. Zvedněte ruce nahoru a pak je zase spusťte dolů. Snažte se je vytahovat co nejvíc do konečků prstů. Opakujte desetkrát.

Procvičte si ramena

Vytáhněte ramena k uším a pak je zase stáhněte co nejvíc dolů. Opakujte tento pohyb minimálně desetkrát.