Menu
Úvod  › 

Nejlepší cviky na stehna

Horké léto je obdobím, které nás nutí nosit krátké svršky a není se tak čemu divit, že ženy a dívky z útrob svých šatních skříní vytahují šaty, sukně i kraťasy. S nepsanou povinností nosit ve svém vlastním zájmu krátké a vzdušné oblečení přichází ruku v ruce i stud způsobený nedokonalostí naší postavy. Možná se i vy zuby nehty bráníte nošení kraťasů a do horkých ulic vyrážíte s dlouhými kalhotami jen proto, že nejste spokojeni se svými proporcemi ? a nejvíce vás trápí stehna, která se klepou jako čerstvé želé. Nezoufejte a tahejte z nejvíce zastrčených poliček krátké nohavice ? máme pro vás ty nejlepší cviky na stehna, s jejichž pomocí problémové partie zpevníte jedna dvě!

Nejlepší cviky na stehna, aneb nebojte se ukázat kousek holé kůže!

Přáli byste si pevná stehna, za která byste se nemuseli stydět? Pak se nechte inspirovat našimi cviky. Máte-li dostatek odhodlání, silnou vůli a správnou motivaci, pak se i vy můžete stát hrdými vlastníky sexy nohou, za kterými se budou obdivně otáčet jak muži, tak i ženy!

1.Nohy kolmo k podložce

Lehněte si na záda s trupem pevně přilepeným k podložce a zpevněným bříškem. Ruce položte podél těla a přitiskněte je dlaněmi k zemi. Obě nohy zvedněte vzhůru tak, aby byly kolmo k podložce. Následně je začněte roztahovat od sebe a vracet zpět k sobě a dejte si pozor, abyste během provedení cviku nehýbali zbylými částmi těla. Opakujte 30x.

2.Dřepy ze široka

Nohy roztáhněte doširoka s koleny směřujícími do stran. Pokračujte do dřepu, kdy vaše stehna zaujmou pravý úhel s holeněmi a přitom klaďte důraz na to, aby vaše záda zůstala po celou dobu vzpřímená. Během cviku zpevněte břicho a podsaďte pánev. Při pohybu směrem dolů se zhluboka nadchněte a při návratu vydechněte.

3.Přední výpady

Nohy rozkročte na šíři ramen a ruce si položte v bok. Následně proveďte jednou nohou krok vpřed tak daleko, dokud vaše koleno nebude těsně nad podložkou, přičemž svou váhu přeneste na pokrčenou nohu a setrvejte po dobu 25 vteřin. Myslete na to, abyste během provedení cviku měli podsazený zadeček a vzpřímená záda. Poté se vraťte do výchozí polohy a vyměňte nohy. Na každou nohu opakujte 25x.

4.Roznožování

Postavte se do stoje vzpřímeného, narovnejte záda a jednou rukou se opřete o zeď. Následně jednu nohu za plynulého pohybu roznožte do strany, kde setrvejte alespoň 3 vteřiny a nohu vraťte zpět, ale nepokládejte. Cvičení na jednu nohu opakujte 30x a poté nohy vystřídejte.