Menu
Úvod  › 

Jak zhubnout za jeden den

Vymlouváte se, že nemáte čas cvičit a hubnout už vůbec ne? Představujeme vám denní plán, který vám nastartuje metabolismus, spálí kalorie a zlikviduje břišní pneumatiku za čtyřiadvacet hodin.

7:00

Budíček a dvě minuty poskoků na místě, sklapovaček, kliků, nebo výpadů.

7:15

Ke snídani si dejte dvě míchaná vajíčka a plátek šunky. Studie z roku 2009 z Purdue University zjistila, že snídaně bohatá na bílkoviny způsobí, že se člověk cítí sytější po celý den a menší tendenci k následnému přejídaní, uvádí magazín Men´s Health.

7:45

Dejte si pár minut pomalého posilování. Podle studie z Wayne State University už tři vteřiny posilování povzbudí váš metabolismus na další tři dny. Účastníci studie zvedali činky v pěti setech po šesti opakováních.

9:00

Napijte se mléka. Jídelníček bohatý na mléčné výrobky pomáhá v účinném hubnutí, praví studie z roku 2007, která zkoumala osoby s nadváhou.

10:00

Dejte si svačinu bohatou na bílkoviny (například kuřecí sendvič). Ve studii, která probíhala na Georgia State University, zhubli respondenti, kteří si dali během dne tři svačiny o 250 kaloriích, mnohem víc než ti, kteří byli bez nich.

11:00

Dejte si rychlou procházku kolem firmy, nebo alespoň na jejích chodbách. Nedávno provedená studie na Mayo Clinic zjistila, že štíhlí lidé ujdou v průměru o tři kilometry denně víc než obézní.

13:00

Na oběd si dejte salát (nejlépe se špenátem) s grilovanou rybou. Obsahuje hořčík, který povzbuzuje metabolismus.

14:00

Zapomeňte na telefon a všechny záležitosti jděte vyřídit osobně. I kdybyste měli jen přejít do vedlejší kanceláře ke kolegovi, každý metr, který ujdete navíc, je dobrý.

16:00

Dejte si sklenici zeleného čaje. Podle studie uveřejněné v Journal of Nutrition, pomáhá zelený čaj spalovat tělesný tuk.

17:00

Čas na další svačinu. Tentokrát si dejte něco ostrého. Podle studie z roku 2006 pomáhají ostrá a kořeněná jídla spalovat tuk a kalorie.

19:00

Před večeří si dejte krátkou procházku v ostrém tempu.

19:30

Nastal čas na večeři. Připravte si lehčí jídlo, které vás zasytí, ale nebudete se cítit přeplnění. Zkuste například těstovinový salát.

21:30

Sedněte si s dobrou knihou, vypněte a už na nich nemyslete. Hormony vyplavované při stresu napomáhají ukládaní tuku.

22:30

Jděte spát, abyste byli ráno svěží. Podle výzkumu z roku 2008 nedostatek spánku způsobuje nadměrnou chuť k jídlu a způsobí, že následující den zkonzumujete mnohem větší porce než normálně.