Menu
Úvod  › 

Jak zhubnout pět kilo v pěti krocích

Potřebujete získat rychle postavu do plavek? Poradíme vám, jak přes léto zhubnout pět kilo a výrazně si vylepšit postavu. Stačí vám k tomu pět jednoduchých kroků.

1. krok: Snídaně s vysokým obsahem proteinů

Konzumace potravy s vysokým obsahem proteinů zejména v ranních hodinách, urychluje spalování kalorií v průběhu dne. Studie, zveřejněná v British Journal of Nutrition, zjistila, že lidé, kteří snídají vejce a šunku, mají v průběhu dne mnohem delší pocit sytosti než ti, kteří konzumují proteiny až k obědu nebo večeři. Jiná studie zase zjistila, že lidé, kteří si dopřávají snídani tohoto typu, hubnou mnohem rychleji než ostatní.

2. krok: Okořeňte to!

Nový výzkum provedený na Purdue University zjistil, že pokud do svého jídla přidáte pálivé koření, jako je například pepř, či chilli papričky, povzbudíte tak svůj metabolismus, který bude pracovat rychleji. Navíc kořeněného jídla sníte menší množství než jídla bez koření. Když tak sečtete obě tyto výhody, podle vědeckých výpočtů s každým jídlem přijmete o sedmdesát kalorií méně, a to se na vaší dietě pozná.

3. krok: Zelený čaj před každým jídlem.

Snažte se do svého pitného režimu zařadit co největší množství zeleného čaje. Ideální je, pokud zvládnete vypít šálek zeleného čaje před každým jídlem, případně přímo při jídle. Vědci totiž zjistili, že zelený čaj snižuje chuť k jídlu a v důsledku toho zkonzumujete méně kalorií. Zelený čaj je pro vaše dietní úsilí dokonce prospěšnější než čistá voda. Je však přirozeně nutné, abyste jej pili neslazený.

4. krok: Čtyři šálky zeleniny denně

Pokud chcete snížit příjem kalorií a úspěšně zhubnout, je nutné rapidně zvýšit příjem zeleniny. Zelenina je jedinou položkou vašeho jídelníčku, které můžete sníst neomezené množství, ale čtyři šálky denně jsou skutečné minimum, které by měl každý člověk na dietě striktně dodržovat. Mimořádný přínos pro vaše hubnutí bude mít například brokolice, špenát, mrkev, květák, zelené fazolky, či kapusta, což je zeleniny s velmi nízkým obsahem kalorií, která vás však dokáže zasytit na velmi dlouhou dobu, protože má vysoký obsah vlákniny.

5. krok: Udělejte sto výskoků.

Najděte si pro sebe dvě minuty a udělejte sadu stovky výskoků z místa (vyskočíte, ve vzduchu roztáhnete nohy a dopadnete zase snožmo). Pokud si najdete denně čas na pět těchto sad a uděláte pět set výskoků, ztratíte tak pouhých deset minut, ale spálíte stovku kalorií. Za týden tak nejenže prospějete výrazně kondici svého srdce, ale spálíte navíc sedm set kalorií za týden. Už za měsíc to na své postavě výrazným způsobem poznáte.!