Menu
Úvod  › 

Jak si spolehlivě zhoršit chřipku

Hodláte si svou chřipku nebo nachlazení pořádně užít a rozhodně nestojíte o brzké uzdravení? Máme pro vás užitečné tipy, s jejichž pomocí se vám podaří chřipku stoprocentně zhoršit.

Začíná chřipková sezóna a možná jste se letos rozhodli, že nebudete patřit mezi ty zoufalce, kteří lehnou s chřipkou a nachlazením jen na pár dnů a pak jsou zase fit. Proč si letos chřipku pořádně neužít a neprotáhnout ji klidně na několik týdnů za pomoci přidružených komplikací? Máme pro vás osvědčené tipy, s jejichž pomocí se vám to spolehlivě podaří:

Předstírejte, že nejste nemocní.

To je recept s prakticky stoprocentní účinností. Nevšímejte si svého nachlazení a chřipku zkrátka ignorujte. Když si jich nebudete všímat a nebudete sami o sebe pečovat, máte velkou naději, že se vás bude držet jako přilepená. Vaše tělo potřebuje spoustu energie pro boj s infekcí, tak nejlepší bude, pokud si půjdete zasportovat, či na mejdan, v rámci kterého propaříte noc. Hlavně, abyste se co nejvíc vyčerpali a nemuseli myslet na to, co vás kde bolí. To by bylo, aby se vaše symptomy nezhoršily.

Spěte co nejméně.

Ve spánku se tělo regeneruje a dostatek spánku je klíčovým faktorem zdravého imunitního systému, který samozřejmě vůbec nemůžete potřebovat. Je proto potřeba vyhlásit mu válku. Ideálně spěte dlouhodobě méně než sedm hodin za noc, protože tak téměř ztrojnásobíte svou šanci, že vaše tělo nebude schopné s vetřelci bojovat. Čím méně budete spát, tím déle si budete moci svou chorobu hýčkat.

Stresujte se.

Stres moc hezky oslabuje imunitní systém, tak toho využijte a vztekejte se co nejčastěji a samozřejmě co nejintenzivněji. Potom se nemusíte bát toho, že by vás chřipka opustila příliš brzy.

Pijte co nejméně.

Když jste nemocní, potřebujete spoustu tekutin, takže jejich přísun tělu co nejvíc omezte, ať si to vaše tělesná schránka také pořádně užije. Nebudete tak zbytečně ředit hleny a ty budou hezky zůstávat v dutinách a budou vás nutit ke kašli, nebo způsobovat úpornou bolest hlavy - a o to přece jde.

Popíjejte.

Čím víc alkoholu vypijete, tím spolehlivěji zařídíte svému tělu dehydrataci a zhoršíte si chřipkové symptomy. Alkohol navíc sníží funkci imunitního systému, takže se nemusíte bát, že by vás chřipka opustila předčasně.

Kuřte.

Cigarety jsou k nezaplacení. Jednak máte výrazně vyšší pravděpodobnost, že chřipku dostanete, a jednak se z jejích symptomů budete těšit delší dobu a budou intenzivnější a horší. Užijte si to!