Menu
Úvod  › 

Jak se stát milionářem: Tajemství úspěšných lidí

Přestaňte snít o milionovém kontu a konečně své milionářské touhy uveďte do praxe. Vydělání prvního milionu může být mnohem jednodušší, než si myslíte.

Už vás nebaví obracet v ruce každou korunu a počítat, co si můžete dovolit? Zařadit se mezi milionáře není zdaleka tak složité, jak se většina lidí domnívá a rozhodně nemusíte čekat, až vyhrajete hlavní cenu v loterii. Inspirujte se tipy, které vás vyšvihnou mezi milionáře:

Odhoďte zábrany: I když většina lidí pociťuje při vyslovení šestimístné částky respekt, milion není nijak horentní částkou, která by byla dosažitelná jen pro zcela výjimečné jedince. Odhoďte své psychické bloky a začněte pomýšlet vysoko. Nikdo ze známých milionářů nezbohatl proto, že by chtěl vydělat jen tolik, aby přežil. Všichni ve svých životopisech uvádějí, že už velmi brzo měli jasno v tom, že chtějí zbohatnout a vystoupit z řady průměrných.

Využijte příležitosti: Ať už máte pocit, že jste objevili díru na trhu, nebo vám kamarád nabídne účast na podnikání, neváhejte. Podobné příležitosti se většinou neopakují a je jen otázkou času, kdy stejnou díru na trhu objeví někdo jiný a využije ji. To, co odlišuje bohaté lidi od průměrného zbytku, je pohotovost a odvaha, se kterou přijímají výzvy. Napodobte je.

Získávejte informace: Jistě, samozřejmě můžete přijít k milionům i pravidelnými měsíčními výdělky na průměrné pozici a důsledným šetřením, ale příliš pravděpodobné to není. Snažte se proto neustále rozšiřovat své vzdělání i kvalifikaci a získávejte co nejvíc informací nejen ze svého oboru. Výjimeční lidé s výjimečným talentem k vydělávání peněz dokáží zkombinovat a využít informace, které spolu zdánlivě nesouvisí. Právě tím, že si budete udržovat široký všeobecný přehled, získáte onen rozhodující náskok před svými konkurenty.

Dejte o sobě vědět: Můžete mít naprosto geniální nápad, prodávat zboží, které nemá na trhu konkurenci, ale pokud o vás nikdo nebude vědět, nevyděláte ani korunu. Nechte si vytvořit webové stránky, které představí váš projekt, či zboží a efektivně ho prodají. Vytipujte si cílovou skupinu a přemýšlejte nad tím, jak byste ji mohli oslovit a dát vědět, že existujete.

Nepřepalte začátek: Možná patříte k těm několika málo šťastlivcům, kteří se nemusí na začátku podnikání omezovat něčím tak přízemním, jako je rozpočet. Pokud tomu ale tak není, snažte se srazit počáteční náklady na minimum. I když míříte vysoko a jste zcela přesvědčeni o úspěchu svého projektu, neškodí si otestovat reakci klientů na menším vzorku. Stejně tak můžete ušetřit i za webové stránky. Například webhostingová společnost Banan.cz nabízí profesionální webhosting, k tomu tvorbu webových stránek šitých na míru zákazníkovi a kompletní administrování obsahové části webu zcela zdarma. Promyslete si zkrátka začátek svého podnikání tak, abyste se nezruinovali hned na startu.

Obklopte se chytrými lidmi: Je sice možné, že Pepa odvedle dokáže urazit osm piv za hodinu a zná spoustu vtipů, ale těžko vás inspiruje k úspěšnému podnikatelskému záměru, nebo vás bude motivovat k lepším výkonům. K tomu, abyste byli sami úspěšní, se musíte obklopit také úspěšnými lidmi. Ti vás budou "táhnout" dopředu, motivovat a zároveň i inspirovat. Můžete od nich okopírovat úspěšné strategie a tipy, ale zároveň i načerpat energii v časech, kdy se vám zrovna nebude dařit.

Neměřte úspěch penězi: Vaším primárním měřítkem úspěchu by neměly být peníze - minimálně v prvních fázích vašeho projektu. Vydělané peníze jsou samozřejmě výborné a důležité, ale například u internetových projektů je mnohem důležitější návštěvnost, na kterou se postupem času "nabalují" zajímavé výdělky. Stejně tak je z dlouhodobého hlediska mnohem podstatnější vaše pověst mezi zákazníky a jejich spokojenost, než krátkodobé výdělky.


Oblíbená témata