Cviky na ráno, pro lepší den

Ranní ptáče dál doskáče. Pohyb lepší než kafe a další a další pořekadla, která jasně prozrazují, jak prospěšný ranní pohyb je. Mimochodem patří sem i ranní sex. Nicméně to by byla jiná kapitola a my se dnes zaměříme vyloženě na cviky.

Jaké cviky ráno provádět?

Pokud rádi běháte, pak se běžte proběhnout. Ideální samozřejmě je, když máte v blízkosti svého bydliště přírodu. Není nad to se nastartovat ranním během v přírodě: potok nebo řeka, stromy, modré nebe, brzký ranní zpěv ptáků a svěží vzduch.

Zdroj: Cviky na ráno

Během cvičení nebo běhu se vám do těla vyplaví endorfiny, takže váš den bude víc pozitivní a zkrátka lépe naladěný. Snídat je samozřejmě lepší až po cvičení, protože s plným břichem by to šlo hodně špatně. Navíc pokud se snažíte zredukovat nějaké to kilo, pak není nic lepšího než cvičení na lačno. Proč? To vám vysvětlíme níže.

K dalšímu rannímu cvičení patří důkladné protažení těla. Můžete zkusit jógu anebo strečink, při kterém si pořádně protáhnete tělo. Pokud si troufáte, můžete přidat kliky, dřepy, výpady. Zapojení svalů je vítané - pro lepší spalování tuků. Vhodné cvičení je rovněž za pomocí fitness míče. Původně cvičení pro rehabilitační účely.

Proč je dobré cvičit ráno?

Cvičení ráno je vhodné pro ty, kteří nemají během dne moc času a večer ví, že už se nedonutí. Tudíž si to odškrtnete hned ráno a máte klid - co můžeš udělat hned, neodkládej na později.

Po cvičení budete mít lepší chuť k jídlu a bude vás to víc nabádat jíst zdravě.

Do těla se vám vyplaví endorfiny (hormony štěstí) a budete se cítit lépe. Budete mít lepší náladu a lépe zvládat pracovní úkoly a stres.

Budete rychleji hubnout. Pokud si dáte cvičení na hubnutí až odpoledne, potřebujete minimálně 25 minut k zahřátí těla a nakopnutí metabolismu. Teprve potom začnete spalovat. Kdežto při cvičení ráno na lačno si tělo ihned odebírá z tukových zásob. Tudíž si tím právě těch 25 minut cvičení ušetříte. Namísto 45 minut vám bude stačit 20 až 25 minut ranního cvičení. To jde ne?