Menu
Úvod  › 

7 věcí, které se vám snaží říct vaše tlusté břicho

Ve spodním prádle to není nic moc a váš profil by se dal těžko označit za sexy? Kromě toho, že vás vaše špeky na břiše štvou, možná se vám snaží sdělit některé z následujících věcí.

1. "Sportovat nestačí."

Je to špatná zpráva, je to k vzteku, ale je to tak. Můžete dělat klidně tisíc sklapovaček denně a uběhnout k tomu deset kilometrů, ale pokud si nebudete hlídat jídelníček, je vaše snah marná a nikdy nebudete mít na břiše takový pekáč buchet, po jakém toužíte. Ploché břicho je ze sedmdesáti procent o jídle a dokud nevyřadíte prázdné kalorie a přemíru sacharidů, pořád budete kolem pasu nosit důkladnou pneumatiku.

2. "Víc rostlin, prosím."

Samozřejmě, že tušíte, že byste měli jíst co nejvíc zeleniny, ale vaše tučné břicho by uvítalo zejména tu, která obsahuje vysoké množství vlákniny, jako je například mrkev, hrášek, brokolice, nebo kapusta. Právě vláknina vám zajistí pocit sytosti a vaše břicho se vám tak bude lépe hubnout.

3. "Pouze kardiem nezhubnu."

Další špatná zpráva, kterou pro vás vaše tučné břicho má, je to, že zpocení při kardiu není všechno. Pokud chcete, aby vás špeky na břichu opustily, musíte zkombinovat aerobní pohyb s účinným posilováním. Ideální je klasické posilování vlastní vahou, s činkami, TRX, nebo například pilates.

4. "Zaměřte se na to, co roste, ne co se dělá."

S pomocí polotovarů, fast foodů a typicky supermarketových produktů břicho nikdy nezhubnete. Jestliže chcete zamávat svým špekům na rozloučenou, ve vašem jídelníčku by vždy mělo převažovat to, co roste, nad tím, co se vyrábí.

5. "Každodenní cvičení je moje noční můra."

Vaše tučné břicho se nejvíc ze všeho bojí každodenního cvičení. Velmi mu vyhovuje nárazový pohyb, kdy se do něčeho vrhnete po hlavě, ale za týden vám dojdou síly i energie a následuje měsíc bez jakéhokoli rychlejšího pohybu. Každodenním, byť i kratším, cvičením vyhlásíte špekům na svém břiše skutečnou válku.

6. "Budu na svém místě, dokud mě nevyplavíte."

Pokud nebudete dodržovat pitný režim, vaše tučné břicho se vás bude držet jako klíště. Samozřejmě se jedná o pitný režim bez alkoholu, slazených nápojů, či kávy. Slazené nápoje jsou obrovským zdrojem tekutých kalorií, které vám znemožňují dosáhnout konečně plochého břicha. Pamatujte na zázračných osm sklenic vody denně.

7. "Neopustím vás, dokud se nevyspíte."

Můžete dělat cokoli chcete, ale pokud se dostatečně nevyspíte, vaše pneumatiky na břiše se ani nehnou. Při nedostatku spánku produkuje vaše tělo hormony, které jsou nejen příčinou vašeho přejídání, ale i neschopnosti zbavit se tukových pneumatik. Zařaďte do svého denního programu více spánku a vaše břicho se výrazně zmenší.