Menu
Úvod  › 

3 nejčastějších ženských stížností: Co s nimi

Celulitida, pokleslý zadek a povolené břicho, které přetéká přes pásek kalhot. Jsou vám tyto stížnosti na vlastní vzhled povědomé? Inspirujte se tipy, na jejich zlepšení.

Celulitida

Jakmile se tuk pod kůží začne protlačovat do vrchních vrstev pokožky, výsledkem jsou nepřitažlivé dolíčky, které kazí náladu většině žen. Špatnou zprávou je, že se celulitidy nikdy úplně nezbavíte, protože tukové buňky budete mít neustále. Nicméně posilováním svalů na nohou a hýždích budou projevy celulitidy, tedy typická pomerančová kůže, méně výrazné a viditelné. Ke zmírnění projevů celulitidy je potřeba posilovat kritické partie minimálně třikrát týdně a posilovací aktivitu doplňte aerobním pohybem, při kterém se zásoby vašeho podkožního tuku zmenší. Pomůže vámantioxidační účinek zeleného čaje, který povzbudí váš metabolismus a pomůže vašemu tělu rychleji odbourávat toxické látky. Pro zmírnění celulitidy je také důležité masírovat denně postižené oblasti.

Povolené a vystouplé břicho

Bojujete s vystouplým břichem a neustále se ujišťujete, že na dvojdílné plavky skutečně můžete definitivně zapomenout? Vyhýbejte se alkoholu, pečivu a polotovarům. Navíc nezapomínejte pít dostatek vody. Snažte se jíst co nejvíc potravin s vysokým obsahem vody, jako je například okurka, chřest, nebo meloun, které působí jako přírodní diuretika. Na vaší straně stojí i proteiny - jako například ryby, drůběž, nebo vaječný bílek - které vás zasytí. Někteří lidé také nedají dopustit na minimalizaci mléčných výrobků, které nadýmají. Kromě upravení jídelníčku vám samozřejmě pomohou také vhodné cviky:

Prkno - Vzepřete se na rukou, které jsou opřené o dlaně (dlaně se nachází přesně pod rameny a jsou také na šířku ramen od sebe). Natáhněte nohy a vzepřete se na prstech nohou. Tělo držte v jedné rovině, neprohýbejte se v bedrech, ani "nevystrkujte" zadek ke stropu. V této maximálně zpevněné pozici vydržte alespoň patnáct sekund, stejnou dobu povolte a to celé opakujte minimálně třikrát. Postupem času dobu zpevnění prodlužujte.

Dvojité zvedačky: Lehněte si na záda, zvedněte obě natažené nohy tak, aby jejich špičky směřovaly ke stropu. Pomalým tahem zvedejte nohy ke stropu, dokud se vám bedra neodlepí z podlahy, zároveň zvedejte nahoru horní polovinu těla s nataženýma rukama. Vydržte několik sekund a poté povolte. Opalkujte minimálně patnáctkrát.

Pokleslý zadek

Pokleslý zadek, který je na hony vzdálený od pevných, kulatých zadků, které vídáte v magazínech, můžete relativně jednoduše spravit několika jednoduchými cviky. Nezapomeňte na staré dobré dřepy, které mají na tvar zadku výjimečně blahodárný vliv. Zkombinujte dřepy s výpady a máte recept na dokonalý zadek. Je však třeba cvičit minimálně třikrát týdně půl hodiny.