Menu
Úvod  › 

3 důvody proč se začít starat o své tělo

Pořekadlo, že tělo musí jít do hrobu zhuntované, vymyslel pravděpodobně někdo, komu příliš nezáleželo na tom, jak vypadá a jak se cítí. Jedním z nejsilnějších lidských pudů, je pud sebezáchovy. Občas ten dojem ztrácím, když vídám, jak si lidé dobrovolně dělají ze svého těla popelnici.

Kytky se určitě také nezalévají Coca Colou nebo jinými zdraví huntující potravinami. Nic proti Coca Cole a jiným potravinám. Pokud se tím člověk neláduje dnes a denně. V dnešním článku vám přinášíme 3 pádné důvody, proč se začít starat o své tělo.

Zdroj:Starostlivost o tělo

Zdraví

Jakmile je nám 20 až 30 let, nepřipadá nám nic špatného na bufetovém stylu stravování, popíjení většího množství kávy, slazených nápojů, alkoholu, kouření. Ovšem není výplodem mé fantazie, že stres, nezdravé stravování, nedostatek pohybu, nekvalitní spánek vede dřív či později k závažným onemocněním. A že jídlo souvisí s psychickým stavem člověka, je stará věc. V podstatě se jedná o důmyslnou skládanku. Nechcete-li ve středním a vyšším věku trpět různými zdravotními neduhy, začněte se o své tělo a zdraví starat včas.

Vzhled

Žijeme v době, kdy je vzhled velmi důležitý, a to nejen v souvislosti s hledáním nové práce, ale i navazováním vztahů. Určitě na nás působí věrohodněji člověk, který nemá černé zuby, zchátralé tělo a fialový nos (typický pro alkoholiky). Špatný životní styl se podepíše na naší vizáži. Nedostatek živin může způsobit vypadávání vlasů, lámavost nehtů, našedlý tón pleti, kruhy pod očima. Špatné trávení v důsledku stresu, nevhodného stravování způsobí nepříjemný odér z úst apod. Nedodržování pitného režimu způsobuje zase zadržování vody v těle a předčasné stárnutí pokožky. Zkrátka to jak o sebe pečujeme či nikoliv se automaticky podepíše na našem vzhledu.

Psychická pohoda

Být v pohodě sám se sebou je velmi důležité. Věnuje-li se člověk pravidelně pohybovým aktivitám, vylučuje jeho tělo hormony zvané hormony štěstí. Přispívají k psychické pohodě. Takový člověk se cítí lépe a vypadá lépe. Nemusíte trénovat jako o život, ale plavání, delší procházka, tenis, jízda na kole, tanec a jakákoliv jiná pohybová aktivita 3 x v týdnu prospěje nejen vašemu tělu po vizuální stránce, ale i psychické pohodě.